. Ma Márk napja van.
Így tartsd alacsonyan webshopodban a visszafordulási arányt
2021-03-19 20:53:26
Így tartsd alacsonyan webshopodban a visszafordulási arányt

Így tartsd alacsonyan webshopodban a visszafordulási arányt

Amit a bounce rate-ről tudni kell

 

A bounce rate, vagy visszafordulási arány egy látogatási szokásokat mérő szám. Alapvetően azt mutatja meg, hogy mennyi időt töltenek látogatóid a weboldaladon, illetve azalatt hová kattintanak. 

 

Azoknak az internetes oldalaknak, amelyeknek csak egy lapja van, értelemszerűen magas lesz a visszafordulási arányszámuk. Innen ugyanis nincs további oldal, ahova a látogatók léphetnek. Ha azonban a felhasználók nem érdeklődnek a további lehetséges menüpontjaid iránt, érdemes néhány változtatást eszközölnöd.

 

Legyen átlátható a webshopod felülete

 

Az internetes felületek átláthatósága nagyon fontos, mivel a látogatók gyorsan döntenek. Legyen a főoldalad jól tagolt és letisztult arculatú. A menürendszeredet érjék el könnyen a vevőid, csakúgy, mint a fizetési felületet. Ha a vásárlóidnak nem kell bonyolult lépéseket tennie a webáruházadban, nagyobb eséllyel maradnak az oldaladon. 

 

A webshopodban megjelenő szövegek legyenek cselekvésre ösztönzőek. A termékismertetők biztassanak vásárlásra, ugyanakkor vigyázz, nehogy túl tolakodó légy.

 

A három másodperces szabály

 

Mivel az egész világ felgyorsult, a felhasználók a webáruházaktól is ezt várják. Nem csak azt szeretik, ha a megrendelt árut gyorsan megkapják. Arra sem szívesen várnak, hogy a weboldal betöltődjön. Felmérések szerint maximum három másodpercet hajlandóak várni a lap megjelenésére. Ezt megfelelő méretű képekkel és a gyorsítótárazással elősegítheted.

 

Ügyelj rá, hogy ne csak laptopon vagy PC-n legyen teljes a webshopod nyújtotta élmény. Ma már a legtöbben a telefonjukról interneteznek, legyen az oldalad ennek megfelelően kompatibilis. Ha mobilról nem láthatóak a képek, vagy összekavarodnak a szövegek, biztosan elveszítesz jelentős számú vevőt.

 

Összesíts és elemezz

 

A weboldalak üzemeltetésekor nagy jelentősége van a különböző statisztikáknak. Ezen statisztikák részét képezi a bounce rate is. Összesítsd az eredményeket, és miután analizáltad őket, vondd le a kellő következtetéseket. 

 

Nem kell azonnal kétségbeesned, ha a számok nem azt mutatják, amit szeretnél. Fogd fel úgy, hogy rávilágítanak arra, min kell változtatnod a siker érdekében. Ha azt látod, hogy a látogatóid túl kevés időt töltenek a weboldaladon és interakció nélkül navigálnak el, cselekedj! 

 

Tedd egyszerűbbé, egyúttal vonzóbbá a saját felületeidet. Éreztesd azt a célközönségeddel, hogy amit nálad kapnak, azt máshol nem érhetik el. Meglátod, rövid idő alatt megtérül a befektetett munkád.

Utoljára frissítve: 2021-03-23 14:50:31

További híreink
Nehogy tragikus hős legyen
Míg a kérdésén gondolkodtam, „Hogy bírod lelkileg ezt a sok valóságot a fejedben?”, ő már válaszolt is: „Ha engem kérdezel, én fáradt vagyok a félelemtől” – Bruck András ...
2024-04-21 10:22:54, Hírek, Színes Bővebben
Állami revizorok ellenőrzik titokban a betegeket a kórházakban
Az orvosok és az egészségügyi szakdolgozók munkáját és kórházi jelenlétét mostantól váratlanul ellenőrizhetik, a hét akármelyik napján, minden napszakban. Az Országos Kór...
2024-04-21 10:22:52, Hírek, Színes Bővebben
Havas Henrik építené Gattyán György médiabirodalmát
A politikusok korrupciós ügyeit és a gazdasági szereplők visszaéléseit szeretné felgöngyölíteni oknyomozó csapatával Havas Henrik. A legendás televíziós szakember a napok...
2024-04-18 17:49:41, Hírek, Színes Bővebben

Hozzászólások

Még nem érkezett be hozzászászólás! Legyen ön az első!

Hozzászólás beküldéséhez kérjük lépjen be vagy regisztráljon!
Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Magyar Péter bejelentése csalódás. Remény helyett további reménytelenséget, válaszok helyett további kérdéseke...
Bővebben >>